Virtuell rundtur i några av våra lokaler

På riktigt är naturligtvis bäst, men har du inte möjlighet att besöka oss kan du nu göra en variant av ett virtuellt besök hos oss i några av våra lokaler.

Via länken här nedanför kan du ta del av hur det ser ut i några av våra lokaler. Rundturen startar utanför Café 019, vilket är en samlingsplats för alla våra elever. Via bilderna kan du kolla runt i några av våra klassrum, se ett boende samt våra verkstäder och maskinhallar. När du tittar på en bild kan du genom att använda muspekaren titta runtomkring dig i rummet och styra vad du vill se.

Bilderna och rundturen sker i lokaler hos två av de tre kommunala gymnasieskolor som vi har verksamhet i, Tullängsgymnasiet och Rudbecksgymnasiet. Via skolornas webbplatser kan du se deras egna virtuella rundturer och då se mer av skolorna i sin helhet.

Kontakta Riksgymnasiet Örebro