Öppet hus och elev för en dag

Nyfiken på Rudbecksgymnasiet? Gå en virtuell rundvandring, kom på öppet hus eller var elev för en dag på ett av våra program.

Man ser en herrgårdsliknande byggnad med grå sten och tinnar och torn.

Öppet hus

På öppet hus får du svar på frågor om hur det är att vara elev hos oss. Du träffar elever, lärare, rektorer och personal från alla våra program som berättar och visar vad vi jobbar med.

Öppet hus

Just nu är det inga datum inplanerade för öppet hus. När nästa datum är klart publicerar vi det på denna sida.

Elev för en dag

Går du i årskurs 9 och vill uppleva en helt vanlig dag på ett av våra gymnasieprogram? Kontakta din skolas studie- och yrkesvägledare för att anmäla dig.

Virtuell rundtur

På riktigt är naturligtvis bäst, men har du inte möjlighet att besöka oss kan ett virtuellt besök vara ett alternativ. Här kan du gå en virtuell rundtur på Rudbeck

Kontakta Rudbecksgymnasiet