Gå till innehåll

På Komvux Campus Risbergska har vi en support där vi hjälper till med allt från teknisk hjälp med ansökan till att få nya inlogg. Du hittar oss i huvudkorridoren på skolan.

Vad kan jag få hjälp med i Elevsupporten?

Här får du hjälp med exempelvis

  • nytt lösenord.
  • hjälp med wifi.
  • hjälp med inloggningen till wifi, Fronter och Office 365.
  • hjälp med att koppla upp din egen enhet (mobil, surfplatta, dator).
  • inlogg till inläsningstjänst ILT.
  • installation av Claro Read talsyntes och andra digitala verktyg.
  • teknisk hjälp med att göra din ansökan. Gäller även SFI ansökan.

Öppettider Elevsupporten

Måndag – onsdag kl. 9.30 – 11 samt kl. 14 – 15
Torsdag – fredag kl. 9.30 – 11

Kontakta Elevsupporten

Du hittar oss i rum BC45 på skolan, i huvudkorridoren på Komvux Campus Risbergska, Hagagatan 53, 703 46 Örebro.

Är du inte på skolan når du oss via komvux.elevsupport@orebro.se.

Senast uppdaterad:

Publicerad:
Hade du nytta av innehållet på den här sidan?

Kontakta Komvux

Kontakta Örebro kommuns servicecenter

Telefon: 019-21 10 00 

Öppettider: Måndag–fredag kl. 8–16.30

Besöksadress: Näbbtorgsgatan 10

Öppettider: Måndag–fredag kl. 10–16

E-post till servicecenter

servicecenter@orebro.se