Virtuell rundtur i skolans lokaler

På riktigt är naturligtvis bäst, men har du inte möjlighet att besöka oss kan ett virtuellt besök vara ett alternativ. Här finns länkar till virtuell rundtur på Karolinska gymnasiet och Kvinnerstaområdet där vissa av yrkeskurserna på Naturbruksprogrammet håller till.

Rundtur på Karolinska gymnasiet

Rundturen på startar utanför entrén till vår huvudbyggnad och tar dig sedan med på en vandring genom vår skola. Du kan till exempel gå in och kolla runt i några av våra klassrum, teater- och danslokaler, besöka vår vackra aula och se dig om i vårt bibliotek.

Rundtur på Kvinnerstaområdet

Rundturen startar på gårdsplanen och tar dig sedan med på en vandring i lokalerna på Kvinnerstaområdet. Du till exempel gå in i stallet, ridhallen, garaget, verkstaden, simulatorrum och klassrum.

Så här förflyttar du dig mellan bilderna

Använd piltangenterna eller musen för att styra panoreringen och växla mellan bilderna om du sitter vid en dator. Om du använder mobil kan du använda vr-glasögon för att få en ännu bättre upplevelse av hur det ser ut på plats hos oss.

Kontakta Karolinska gymnasiet